اخبار و مقالات

  • 1159
  • 1399/12/19
  • 2314
پارکت هیلو و 7 ویژگی مهم آن

پارکت هیلو چرا یک پارکت ایرانی با دوام و با کیفیت است

پارکت هیلو و 7 ویژگی مهم آن

نویسنده: میلاد یزدانی

 

همه چیز از کف اتاق شما شروع می‌شود. استفاده از متریال مناسب برای کف در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت فراوانی دارد. پارکت یکی از انتخاب‌های اصلی برای پوشش کف در هر فضایی است. زیرا علاوه بر مقاوت و عمر مناسب و زیبایی بصری که ذاتا دارد، گرما و عمق بیشتری به طراحی هر فضایی می‌بخشد. شناخت کافی از ویژگی‌های پارکت و دقت به جزئیات آن و طرح و رنگ جذاب که متناسب با نیاز و سلیقه شما باشد می‌تواند تصمیم‌گیری نهایی را آسان و هوشمندانه نماید. پارکت هیلو فلور یکی از برندهای در دسترس شما است که با توجه به کیفیت خوب آن و عرضه و پشتیبانی مناسب به عنوان یک گزینه نهایی برای پوشش کف مطرح است.

در این مقاله هفت ویژگی‌ پارکت هیلو و جزئیات بیشتری از آن را توضیح می‌دهم و این لمینیت را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهم کرد تا شما شناخت بهتری از آن پیش از خرید داشته باشید.  

پارکت هیلو فلور

پارکت لمینت هیلو فلور

پارکت هیلو فلور یک محصول ایرانی است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت وارداتی و با رعایت استانداردهای تولید پارکت در ردیف برندهای معتبر پارکت لمینیت قرار گرفته است.

لمینت به طور استاندارد 4 لایه دارد که هر کدام از این لایه‌ها دارای اهمیت هستند و تاثیر مستقیم بر روی دوام لمینت دارند. لایه اول برای جلوگیری از سایش و جذب رطوبت، لایه دوم که طرح و رنگ پارکت لمینت را مشخص می‌کند، لایه سوم هسته اصلی پارکت لمینت است که به اصطلاح مغزی نامیده می‌شود و کلیک در این قسمت قرار دارد و لایه چهارم که برای پایداری و جلوگیری از نفوذ رطوب از سطح زیرین است. لمینت هیلو فلور این 4 لایه را دارد که این یک مزیت عالی به حساب می‌آید. تعدادی از پارکت‌های عرضه شده در ایران فاقد لایه اول هستند و این یک ضعف بزرگ است.

بازخورد پارکت هیلو

 

پارکت لمینت هیلو فلور دارای چند ویژگی است که هر کدام از آنها باعث می‌شود که در هنگام انتخاب پارکت شما با اطمینان بیشتری گزینه مناسب را انتخاب نمایید.

ویژگی‌های پارکت لمینت هیلو فلور 

  1. دارای 18 رنگ و طرح متفاوت
  2. دارای میکرو شیار‌( Micro V-Groove)
  3. دارای ضخامت 8 میلی‌متر
  4. دارای کلاس تردد AC4
  5. دارای مغزی HDF
  6. دارای لایه ضد سایش
  7. دارای ولینگ کلیک ( Valinge CLICK )

این ویژگی‌ها هر کدام دارای اهمیت و از دو جنبه قابل توجه هستند. اول از نظر زیبایی و تامین سلیقه شما و دوم از نظر دوام و کیفیت پارکت که باعث آسودگی خیال شما در استفاده از لمینت می‌شود.

طرح و رنگ پارکت هیلو

 

تاثیر ویژگی‌های پارکت لمینت هیلو بر زیبایی و کیفیت آن

  • طرح و رنگ زیبا و مدرن

انتخاب طرح و رنگ لمینت به سلیقه شما و رنگ‌بندی و سبک طراحی محیط مورد استفاده بستگی دارد. پارکت هیلو فلور دارای 18 رنگ و طرح است که با استفاده از روکش‌های برند شات دکور آلمان توانسته از طرح و رنگ‌های به روز استفاده کند که این خود نکته بسیار مهمی است. این طیف وسیع از طرح و رنگ و همین‌طور میکرو شیار موجود در لمینت هیلو باعث می‌شود شما به آسانی بتوانید برای فضاهای گوناگون انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

  • کیفیت و دوام لمینت

پارکت لمینت هیلو به علت استفاده از مغزی HDF سوماترا اندونزی، لایه ضد سایش و همچنین کلاس تردد AC4 دارای کیفیت و دوام قابل قبولی است. اما این عوامل چه تاثیری در دوام و کیفیت پارکت دارند؟

به طور کلی HDf (مخفف High Density Fiberboard) عامل کلیدی در دوام و کیفیت پارکت به شمار می‌رود. استفاده از HDF باعث افزایش تحمل لمینت در برابر وزن و فشارهای ناشی از تردد می‌شود.

لایه ضد سایش عامل مهم دیگری است که همان طور پیش از این اشاره شد همه برندهای پارکت دارای این لایه نیستند. استفاده از لایه ضد سایش در لمینت‌های هیلو علاوه بر افزایش مقاومت آن، باعث جلوگیری از سایش سطح آن بر اثر تردد و نفوذ آب به لایه‌های دیگر لمینت می‌شود.

پارکت هیلو دارای کلاس تردد AC4 (مخفف Abrasion Class) است. کلاس تردد استانداردی است که دوام پارکت را در برابر چند عامل کلیدی تعیین می‌نماید. کلاس تردد AC4 به معنی مناسب بودن لمینت برای استفاده در خانه و محیط‌‌های کار کم تردد است.

لمینت هیلو دارای ولینگ کلیک است که از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌آید که در دوام آن تاثیر مستقیم دارد. ولینگ کلیک یک تکنولوژی اتصال لمینت و پارکت است که بدون نیاز به ابزار و تنها با یک حرکت می‌توانید لمینت را به راحتی با یکدیگر کلیک کنید.

ویژگیهای مهم پارکت هیلو

وجود تمام این ویژگی‌ها در یک لمینت می‌تواند دلیل اصلی انتخاب آن باشد و با رعایت دستورالعمل‌های نگهداری مانند جلوگیری از قرار‌گیری آن در معرض رطوبت برای مدت زمان طولانی می‌تواند برای سالیان سال استفاده از آن را تضمین نماید. پارکت هیلو فلور با شاخص‌های فنی استاندارد و همچنین قیمت مناسب، یک پارکت لمینت ایده آل برای استفاده در فضاهای مورد نظر شما است.

انتخاب پارکت همراه با آگاهی کامل نسبت به آن می‌تواند با اطمینان بیشتری همراه باشد. استفاده از پارکت لمینت در هر فضایی یک انتخاب جسورانه است اما نباید از جنبه‌های فنی آن غافل شد. چون زیبایی با دوام و ماندگاری اگر همراه باشد نتیجه مطلوب را به ارمغان خواهد آورد.

 

این مقاله را به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید!


 

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.