اخبار و مقالات

  • 1134
  • 1399/09/06
  • 1655
چرا آلبوم کاغذ دیواری adriel و harper مورد توجه قرار گرفته‌اند: ویژگی‌های آنها

کاغذ دیواری پتینه ساده

چرا آلبوم کاغذ دیواری adriel و harper مورد توجه قرار گرفته‌اند: ویژگی‌های آنها

در چند ماه گذشته دو آلبوم کاغذ دیواری آدریل و هارپر در مقایسه با کاغذ دیواری‌های دیگر در سطح قیمتی مشابه بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. ویژگی‌ها و مشخصات این کالکشن‌های کاغذ دیواری طیف وسیعی از نظرات و سلایق را به خود جلب کرده است. به همین علت همیشه این دو آلبوم از گزینه‌های پیشنهادی من برای متقاضیان این سبک و طرح کاغذ دیواری است.

احتمالا این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که آلبوم adriel  و harper چه ویژگی‌هایی دارند؟ علت بالا بودن تقاضا برای این دو کاغذ دیواری چیست؟ و آیا با توجه به این ویژگی‌ها گزینه مناسبی برای خرید هستند؟ و شاید سوالات دیگر که پاسخ آنها را در ادامه پیدا خواهید کرد.

انتخاب کاغذ دیواری

معرفی آلبوم کاغذ دیواری Adriel و Harper   

این محصولات تحت برند پلنزو در ایران عرضه شده و در کشور چین تولید می‌شوند. اکثر کاغذ دیواری‌های این دو آلبوم ساده هستند و در کنار آنها دو کاغذ دیواری طرح‌دار و یک کاغذ دیواری مدرن هندسی با رنگ‌های مختلف در آلبوم آدریل ارائه شده است. این کاغذ دیواری‌ها دارای عرض استاندارد 53 سانتی‌متر هستند و تنوع خوبی از طیف رنگ‌های مدرن مثل طوسی و خاکستری را در این دو کالکشن خواهید دید.

ویژگی‌های کاغذ دیواری آدریل و هارپر

  1. کاغذ دیواری طرح پتینه مدرن
  2. کاغذ دیواری ساده در طیف رنگی گسترده
  3. کیفیت خوب
  4. قیمت مناسب

 

  1. کاغذ دیواری طرح پتینه:

از چند سال پیش تا کنون با توجه به همکاری مستمر با طراحان و ارتباط مستقیمی که با شما مشتریان داشته‌ام، علاقه در استفاده از کاغذ دیواری پتینه کاملا مشهود بوده است. پتینه به طور تلویحی محو شدن، تاریک شدن و یا هر نشان از کهنگی و پیری که طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است را اشاره می‌کند.

اما معنای پتینه‌کاری تنها محدود به کهنه و آنتیک نشان دادن وسایل و سطوح نیست. پتینه‌کاری ایجاد یک پوشش بر روی هر سطحی مانند دیوار است که با استفاده از تکنیک‌های این هنر و رنگ‌آمیزی، نقوش و طرح‌های متنوعی را می‌توان ایجاد کرد. پتینه‌کاری با توجه به گستردگی که دارد می‌تواند هر سطح و فضایی را گرما و روح تازه‌ای ببخشد و آن‌را زنده جلوه دهد.

در طراحی کاغذ دیواری آدریل و هارپر از طرح پتینه مدرن استفاده شده است. کاغذ دیواری پتینه این امکان را به شما می‌دهد که یک طرح و رنگ پتینه را به آسانی انتخاب و آن‌را بر روی دیوار مورد نظر نصب نمایید. این ویژگی یکی از دلایل اصلی در جلب نظر خریداران است.

کاغذ دیواری آدریل و هارپر

  1. کاغذ دیواری ساده در طیف رنگی گسترده   

کاغذ دیواری ساده بسیار کاربردی است. شما از آنها می‌توانید در تمامی فضاهای خانه یا محل‌کار به عنوان مکمل کاغذ طرح‌دار و یا به عنوان طرح اصلی استفاده نمایید.

کاغذ دیواری پتینه ساده در کالکشن‌های آدریل و هارپر این قابلیت را دارند که به عنوان پوشش اصلی دیوارها هم مورد استفاده قرار گیرند و همچنین تنوع رنگ‌های مدرن، به کارگیری آنها را در فضاهای مختلف امکان‌پذیر کرده است.

  1. کیفیت خوب

کاغذ دیواری مانند دیگر محصولات از مواد اولیه متفاوت تولید می‌شود و دارای استانداردهای خاص خود است(استاندارد‌های کاغذ دیواری را در اینحا بخوانید). آلبوم‌های کاغذ دیواری adriel و harper تولید مناسب و قابل قبول و همینطور استانداردهای لازم را دارند. آدریل و هارپر دارای قابلیت شستشو بالایی هستند و این یک خبر خوب برای کسانی است که قابلیت شستشوی کاغذ دیواری برایشان بسیار مهم است.

استاندارد کاغذ دیواری هارپر و آدریل

استاندارد مهم دیگر مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید است. این قابلیت باعث می‌شود که کاغذ دیواری بعد از نصب اگر در معرض تابش نور خورشید قرار گیرد تغییر رنگی در آنها ایجاد نشود و برای مدت طولانی کیفیت رنگ خود را حفظ نماید.

  1. قیمت مناسب

قیمت مناسب با قیمت ارزان متفاوت است. کاغذ دیواری ارزان لزوما کیفیت بالایی ندارند و بیشتر توجه تولید‌کننده به قیمت تمام شده آن بوده است.

قیمت ارزنده مشخصه مهم دیگر کاغذ دیواری آدریل و هارپر است. قیمت اقتصادی در کنار کیفیت خوب باعث افزایش ارزش این محصول در میان آلبوم‌های همرده خود شده است.

ویژگی های آلبوم کاغذ دیواری adriel

برای هر محصول می‌توان ویژگی‌های مثبت و منفی زیادی را برشمرد. در اینجا سعی کردم چند ویژگی مهم را ذکر نمایم تا شما بتوانید شناخت بهتری نسبت به این کالکشن‌ها پیدا کنید. انتخاب کاغذ دیواری دقیقا به اولویت‌های شما بستگی دارد. یعنی چه ویژگی‌ها و مشخصاتی برای شما اهمیت بیشتری دارند.

همیشه توصیه می‌کنم برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری ویژگی‌های مهم و جزئیات را بشناسید. این شناخت به شما کمک خواهد کرد تا شانس انتخاب گزینه درست و ارزشمند مطابق با سلیقه شما افزایش یابد.

به نظر شما آیا کاغذ دیواری آدریل و هارپر گزینه مناسبی برای خرید هستند؟ نظرات خود را در اینجا با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. با کمال میل پاسخگوی سوالات شما خواهم بود.

 

 

 

منتشر شده در 6 آذرماه 1399، به روز‌رسانی شده در 24 خردادماه 1400

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
  • کریم میر

    1399/11/13 20:04:48
    • 0
    • 1
    باسلام واحترام لطفاقیمت رول طرحAdreil وجنسش را بفرمایید
    • مدیر سایت

      1399/11/23 11:11:55
      • 1
      • 0

      با سلام برای استعلام قیمت و اطلاعات تکمیلی از طریق تماس تلفنی و یا واتس اپ و تلگرام که لینک آن در نوار سبز رنگ در بالا همین صفحه(و تمام صفحات سایت)قرار دارد با ما در ارتباط باشید. سپاس